یادتونه چن ماه قبل یه لباس مشکی خریده بودم گذاشته بودم کنار هر وقت مادربزرگم به ملکوت اعلا پیوست بپوشمش... ؟؟؟پیوست....شوهرخالم(پسرعموی علی)به علی اس ام اس داد: انا لله و انا الیه راجعون....علی بهم می لحظه ها عریانند...ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 260 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:48